Přečtěte si příběhy o tom, jak naše řešení fungují a pomáhají v praxi.
Cílem projektu bylo určení zákaznických segmentů z návštěvníků webových stránek AAA Auto. Práce směřovala k k vylepšení "funnelu“ tj. obchodního trychtýře pro oslovení potenciálních zákazníků, a tím k navýšení následných prodejů.
Práce pro společnost Blažek nám dělá velkou radost. Se souhlasem firmy vám ukážeme cílení na zákazníky, ve kterém kombinujeme věrnost zákazníka, útratu a poslední aktivity do jediného afinitního skóre. Naznačíme i finanční výsledky.
Největší česká online lékárna – Lékárna.cz potřebovala po letech intuitivního nastavování cen spolehlivý nástroj, který by jí doporučil optimální cenu klíčových produktů.
Tato zdravotní pojišťovna si nechala spočítat, zda se jí vyplatí připlácet za prevenci. Když už jsme v tom byli, spočítali jsme i zda se prevence vyplatí státu jako celku a nakonec i jednotlivým lidem.