-
Přineste svoje zadání. To může být tak jasné jako umístit 12 poboček, anebo obecné jak zlepšit přímý marketing. Případně nemusíte mít vůbec žádné zadání, a my sami vytipujeme oblast, kde je uloženo v datech nejvíce peněz. Obvykle začínáme od transakčních dat o nákupech. V nich je zlato a na webu stříbro. Ale možná je to u vás jinak. Pojďme si o tom popovídat.
-
První data science modely (POC) můžete mít velmi rychle. Už na nich vyděláte, pokud je správně použijete. S omezeným rozpočtem jsme schopni vytvořit jednoduchou zákaznickou segmentaci, základ pro doporučování zboží zákazníkům, nebo analýzu, která odhalí produktový potenciál a nedostatky. Na tomto prvním rychlém řešení demonstrujeme přínosy - propojením s kampaněmi a reálným obchodním světem. Některé z modelů umíme nasadit za 5 minut, jiné trvají měsíc. I první model může zvýšit zisk a konverze vystřelit na několikanásobek.
-
Dokonalé modely zákaznického chování, logistiky, next-best-offer, nebo věrnostní systémy vyžadují již delší čas na přípravu. Během 2-3 měsíců můžete mít špičkový systém, který vám bude závidět konkurence, ale hlavně vám bude bezvadně fungovat. Špičkové konverzní poměry, přesné predikce, jasná cenová doporučení jsou zde standard.
-
Implementace. V tomhle nezůstanete na holičkách. Spolupracujeme s vaším IT, pokud chcete modely nasadit interně, nebo připravíme celou pipeline na moderním cloudovém řešení, jako je například Keboola. Celé to bude fungovat, dlouho a víceméně samo.
Chápeme i to, když nemáte všechno připravené pro raketovou vědu. Nejprve je potřeba vyčistit, spojit data a nakreslit základní reporting. Nebo je třeba připravit novou platformu pro data. Datovou integraci můžeme zařídit za vás v moderních i tradičních systémech (například Keboola, ale i MS SQL).
Data vyčistíme, obohatíme a grafy vytvoříme. Zajistíme pro vás i externí data, dotazníky a mnohé další. Žádná datová oblast pro nás není cizí.