Umělá inteligence (Al), Machine learning

Zvyšte výkon a efektivitu vaší firmy díky umělé inteligenci (AI) a machine learning. Automatizujte interní procesy, výrobu nebo komunikaci se zákazníky.

Chytrý přístup k businessu - data science ve vašich službách

Provedeme vás od konzultace k vašemu konkrétnímu použití, tedy od výběru a přípravy dat, přes návrh a architekturu modelu, jeho trénování a evaluaci, až po nasazení do praxe. Prostě end-to-end. 

Vize pro Umělou inteligenci (Al)

Umělá inteligence není jen hračkou. Skutečně pomáhá, tam kde je nejvíce potřeba. Nejen, že píše reklamní a ostatní texty, ale skutečně vytváří části nového světa. Takže navrhuje smlouvy, reklamní obrázky a dokáže řídit dennodenní konverzace. AI také prodává, a to i tam, kde je potřeba zákazníka dobře informovat. Standardem je inteligentní průvodce, nikoli tupý doporučovač. Datová revoluce, nikoli již verze 2, ale přímo „na druhou“ přichází teprve teď, když stroje dovedou myslet a formulovat své myšlenky.  

Chcete-li do svého obchodu robotického pomocníka, čtěte dále. Plná automatizace rutiny je tu. Nejen pro volný čas, ale i pro práci. 

Data Mind, AI a vy  

Proč s námi? Máme to rozmyšlené. V první fázi identifikujeme růstové příležitosti. V poslední integrujeme AI do vašich systémů.  

Nejde o to vynalézat kolo, ale využívat jej tak, aby bylo co nejefektivnější. Například váš chatbot bude lépe než vy schopen porozumět potřebám zákazníků díky optimalizaci paměti a kontextových znalostí.  Jak to? Optimalizujeme mu počet paměťových „buněk“ tak aby chápal svoji úlohu, svět, zákazníka i obchod. A zapojíme ho do nejvíce AI-ready cloudu jménem Microsoft Azure. Navíc ho vybavíme záměrem vyřešit problém, prodat, či informovat zákazníka. Konec rutiny, začátek zábavy. Pokud jde o výběr mezi použitím modelu GPT a jiných možností, můžete nechat rozhodnutí na nás. 

 

Data Science - Data Mind - Umělá inteligence (Al), Machine learning

 

Příklady z praxe - k čemu se hodí Al?

Umělá inteligence se hodí všude, kde je potřeba reagovat na základě předchozí zkušenosti, která je zachycena v datech.  

Namátkou: Chatbot, zákaznický servis či konverzační agent. Mít někoho k dispozici 24/7 tak, aby byl zákazník okamžitě obsloužen se hodí. Umožňuje to nejen reagovat okamžitě, cíleně a efektivně, ale zároveň i uvolňuje ruce lidským kolegům, kteří se mohou soustředit na složitější úkony. 

Pak zde máme umělou inteligenci ve světě obrázků, která dokáže mimo jiné hlídat vady a neobvyklé stavy ve výrobě.  

A zpracování jazyka nám pomůže i v klasifikaci zákazníků. Nedávno jsme v Data Mind dokončili projekt, který zatřiďoval textové lékařské zprávy ke správným specialistům s 93% přesností. 

Na letištích již AI úřaduje v ověřování obličejů i otisků prstu a tím samozřejmě možnosti AI nekončí. Máte svůj nápad – sem s ním! 

 

Oblasti využití:

Využití neuronových sítí a umělé inteligence (AL) je obvyklé v těchto oblastech:

AI ve firmě a v komerční praxi  

Zde jsou různé možnosti použití modelů umělé inteligence ve firmě: 

  1. Personalizovaný marketing: Vytváření personalizovaných nabídek, reklam a obsahu na základě analýzy chování zákazníků. 
  2. Předpovídání chování zákazníků: Identifikace trendů a předpovídání budoucího chování zákazníků pro lepší cílení kampaní. 
  3. Zpracování zpráv a analýza sentimentu: Analýza textových dat pro hodnocení zákaznického názoru a nálad. 
  4. Optimalizace dodavatelského řetězce: Optimalizace zásob, distribuce a logistiky pomocí prediktivní analýzy. 
  5. Zpracování obrazu a rozpoznávání vzorů: Rozpoznávání obrazů a vzorů pro kontrolu kvality, zabezpečení a identifikaci. 
  6. Automatizace zákaznické podpory: Vytváření chatbotů pro rychlou a automatizovanou zákaznickou podporu. 
  7. Analýza finančních dat: Provozování finanční analýzy, predikce trhů a rizik. 
  8. Diagnostika ve zdravotnictví: Diagnostika nemocí, analýza lékařských obrazů a personalizovaná léčebná doporučení. 
  9. Výroba a prediktivní údržba: Predikce potřeby údržby a optimalizace výrobních procesů. 
  10. Automatizace rutinních úkolů: Automatizace opakujících se úkolů, jako je zpracování dat a reportování. 
  11. Finanční a jiné prognózy: Predikce vývoje finančních trhů a analýza investičních příležitostí. 
  12. Vývoj nových produktů: Modelování a simulace pro vývoj nových produktů nebo služeb. 

Tyto jsou jen některé z mnoha možností, jak lze umělou inteligenci využít ve firmách ke zlepšení efektivity, inovaci a konkurenceschopnosti. Máte svůj nápad? Přijďte s ním za námi, pomůžeme vám.  

Tyto webové stránky používají k poskytování svých služeb soubory Cookies. Používáním těchto webových stránek souhlasíte s použitím souborů Cookies.
Nastavení Souhlasím
Souhlas můžete odmítnout zde.
×
Nastavení cookies

Zde máte možnost přizpůsobit soubory cookies dle kategorií, jak vyhovují nejlépe Vašim preferencím.

Technické cookies

Technické cookies jsou nezbytné pro správné fungování webové stránky a všech funkcí, které nabízí a nemohou být vypnuty bez zablokování funkcí stránky. Jsou odpovědné mj. za uchovávání produktů v košíku, přihlášení k zákaznickému účtu, fungování filtrů, nákupní proces nebo ukládání nastavení soukromí. Z tohoto důvodu technické cookies nemohou být individuálně deaktivovány nebo aktivovány a jsou aktivní vždy

Analytické cookies

Analytické cookies nám umožňují měření výkonu našeho webu a našich reklamních kampaní. Jejich pomocí určujeme počet návštěv a zdroje návštěv našich internetových stránek. Data získaná pomocí těchto cookies zpracováváme anonymně a souhrnně, bez použití identifikátorů, které ukazují na konkrétní uživatelé našeho webu. Díky těmto cookies můžeme optimalizovat výkon a funkčnost našich stránek.

Preferenční cookies

Preferenční cookies umožňují, aby si webová stránka zapamatovala informace, které mění, jak se webová stránka chová nebo jak vypadá. Je to například Vámi preferovaný jazyk, měna, oblíbené nebo naposledy prohlížené produkty apod. Díky těmto cookies Vám můžeme doporučit na webu produkty a nabídky, které budou pro Vás co nejzajímavější.

Marketingové cookies

Marketingové cookies používáme my nebo naši partneři, abychom Vám dokázali zobrazit co nejrelevantnější obsah nebo reklamy jak na našich stránkách, tak na stránkách třetích subjektů. To je možné díky vytváření tzv. pseudonymizovaného profilu dle Vašich zájmů. Ale nebojte, tímto profilováním zpravidla není možná bezprostřední identifikace Vaší osoby, protože jsou používány pouze pseudonymizované údaje. Pokud nevyjádříte souhlas s těmito cookies, neuvidíte v reklamních sděleních obsah ušitý na míru Vašim zájmům.

Pomůžeme vám vybrat, co se hodí zrovna pro vaše podnikání.

KONTAKTUJTE NÁS